It´s friday folk´s!

Vilken vecka det har varit alltså! Men vet ni vad det bästa är? Jo, precis som jag hoppades så gick mina sömnproblem som jag dragits med länge över så snart flytten var avklarad. Första natten var ingen höjdare för då hade jag sådan hosta, men sedan. Ahhh, helt underbart.

Jag har verkligen sovit som en prinsessa hela veckan. Ingen är gladare än jag. Det ska möjligen vara L då eftersom mitt humör förmodligen är bättre nu än när jag var trött och stirrig hela tiden.

Igår kväll vågade jag mig äntligen på att ta ut en cykel på en tramptur också. Inget avancerat utan jag rullade runt småbyarna här och fick ihop ungefär en mil. Jag tänker att det kan bli en fin löptur sedan när jag kommer igång med springandet. Rätt mycket uppför dock, men det kan jag gott behöva. Kanske kan jag cykla en kortis även i kväll. Jag tänker att jag vill mäta upp en runda även på fem kilometer som jag kan ha som en lagom mysjoggsrunda, som en sådan jag hade i stan. Den jag tar när jag är trött i huvudet och behöver lufta mig lite.

Nu ska jag kicka igång den här dagen, men först en liten chiapudding. Idag med kiwi. Jag önskar er en bra fredag och en riktigt fin helg. Själv ska jag försöka följa Helenas framfart (på distans förstås) i Nordenskiöldloppet på söndag. Då ska hon skida 20 mil (!!!!!). Tänk jag som tycker att Vasaloppet låter långt. Det är bra att få perspektiv på saker ibland. Hejja heja Helena! Och heja Hasse också som ska vara support på plats.

Kommentarer