Tisdagsplaner

Ny dag nya tag! Klyshigt kan hända men så sant. Här sitter jag och ska äta en tidigt frukost hemma vid köksbordet i väntan på att bli upplockad av en kollega för avfärd mot dagens jobbuppdrag. Fast fotot är från igår kväll alltså när jag stod och väntade på att plocka upp L på stan. Jag har inte bilbälte på mig vid köksbordet. Såhär tänker jag mig min dag.

Frukost: Ägg, chiapudding med blåbär och tassimokaffe
Arbetsuppgifter: Träff om verkstadsrutiner med allt vad det innebär
Arbetsort: Sundsvall
Träning: Förmodligen ingen. Möjligen en promenad i kväll om jag kommer hem i vettig tid
TV: Vi får internet och TV inkopplat först nästa vecka så inget sådant idag
Lunch: Gissningsvis ute med verkstadsgänget
Middag: Något med köttfärs
Outfit: Svarta slacks (byxor), petrolfärgad t-shirt och en blå kofta
Hårfärg: Nyfrissad! Det rosa är borta och det blå/grå är tillbaka
Känsla: Nyfiken!

Inspirationen till dagens lista kom från uppochhoppa.se

Kommentarer