Dagens

Anna slängde upp en dagens och jag är förstås inte sen att hänga på!


Dagens känsla? Lite ruggig faktiskt. Sådär frusen liksom inifrån.

Dagens planer? Jobbresa. Har ett par dagar på vift även en här veckan, med start idag. Jag har en spännande ljudbok med drygt 5 timmars lyssning kvar så jag ska avverka några av dem i bilen idag tänkte jag.

Dagens frukost? Inte så kul svar kanske för det var chiapudding som vanligt. Jag gör min på grädde och vatten (ca 40-60%) och smaksätter med lakritspulver. Så smaskigt! Till det en rostad macka med bregott, ett glas vatten och tassimokaffe ebony, min favorit.

Dagens längtan? Det här var både lätt och svårt på samma gång! Att längta låter så stort tycker jag men att längta till små saker i vardagen är också viktigt. Jag ser fram emot att få jobba med en favoritkollega idag. Sedan längtar jag väldigt mycket efter att kunna springa "på riktigt" igen och att få krypa ner i min egen säng efter några nätter borta, med min kille, på torsdag. Borta bra men hemma bäst.

Dagens pepp? Näe vet ni vad, jag känner mig inte superpepp idag faktiskt. Fast ju mer jag tänker på dagen och veckan desto bättre känns det, men annars kan jag inte påstå att jag haft min allra piggaste och bästa morgon idag (första dagen på lingonveckan).

Kommentarer