Pappa i Let´s dance!

Javisst var det pappa som dök upp i rutan i fredags på bästa sändningstid. 20 minuter in i Let´s dance gjorde han entré i Åsarna IK-profilerad skjorta för ett samtal med Tomas Wassberg och hans danspartner Malin Watson.

Just där i den stunden var det väl kanske få som kom ihåg att klubbens stora profil Johan Olsson tidigare på dagen hållit en presskonferens för att offentliggöra att han lämnade Åsarna för att gå tillbaka till sin moderklubb?! Farsan tar det här med marknadsföring och media till en ny nivå. Som vanligt visar han att allt går bara man vill.


Själv missade jag det hela eftersom jag inte tittar på TV så ofta, vi har faktiskt inte ens kopplat in de 28 kanaler som ingår i paketet vi köpt och förmodligen kommer vi heller inte att göra det konstaterade vi bara häromdagen. Detta trots att pappa i vanlig ordning ringt och förvarnat en vecka innan om att vi "var tvungna" att se programmet.

Nåväl, när sändningen väl var igång började min mobil att plinga frenetiskt. Jag var mitt inne i matlagningen och fick så fullt upp med allt vad sms, messenger och snapchat heter att jag glömde dra igång köksfläkten, vilket fick till följd att det blev lite rökigt kan man säga och att brandlarmet gick. Det var discofredag på riktigt det. Nåväl, då vet vi att brandlarmet fungerar. Tack pappa!

Kommentarer