Kom och köp min Specialized Fate Comp Carbon 2015

Nu på hösten är det en riktigt bra tid att kika på cyklar, om du nyfiken på att börja trampa. Butikerna gör plats för 2017´s modeller och samma sak gäller hemma i garagen. Därför kan du hitta riktigt fina cyklar till riktigt bra priser nu. 


Visst kan det kännas lite konstigt att köpa är säsongen snart är slut, men faktiskt så går det ju finfint att cykla på vintern också. Det här säger jag inte bara för att jag själv precis har satt ut min pärla till försäljning, utan vid en snabb koll så ser jag att många andra gjort samma sak. Det är nästan så att jag blir sugen att "skynda fynda" själv, trots att jag ju redan har lagt min beställning på nästa hoj. "Hon" är bara lite drygt en månad bort nu om jag minns rätt.

Nu säljer jag min Specialized Fate Comp Carbon i storlek small. En perfekt cykel för att köra Cykelvasan. Lätt och snabb!

Om du är nyfiken på min pärla så kommer här lite smått och gott!

* Specialized Fate Comp Carbon -2015
* Storlek: Small (15)
* Uttagen: 2015-04-09
* En ägare/brukare
* Alla papper/manualer

https://www.specialized.com/au/en-au/bike-archive/2015/fate/fate-comp-carbon-29/65247

* Ram: FACT8 Carbon
* Framdämpare: Rock Shox Reba 80mm RL 29
* Bromsar: Magura MTS
* Växlar: Shimano 2x10
-bakväxel: XT
-Framväxel:Sram X7
-Växelreglage: SLX
* Sadel: Specialized Myth Comp
* Hjul: Roval/Specialized 29" (slanglösa)
* Däck: Specialized Fast Track Control 29x2,2"
* SWAT Flaskhållare med verktyg

*Manualer/handböcker

En väl omhändertagen cykel i mycket bra skick!

Pris: 14 500kr 

(Nypris:23000kr)


Kommentarer