Skoj på hoj

Om det inte vore för att jag ska springa Tjejmilen i morgon så hade nog det här blivit en riktigt cyklig vecka. Jag tog fram hojen i onsdags efter att ha låtit allt vad trampor heter vara i över en vecka, och det var så himla skoj!

Jag skulle egentligen bara ut en kortis efter jobbet men jag skarvade hela tiden på med en extraslinga här och en extraslinga där. Tillslut blev det klart längre än jag tänkt men det var njutning och cykelglädje rakt igenom.

Visst har jag berättat att jag har beställt en ny cykel? Det känns både kul och spännande att testa något nytt. Jag velade ett tag fram och tillbaka vad gäller storleken, men efter några finfina tips i sherides-gruppen på Facebook så landade jag i ett beslut som känns jättebra. Nu vill jag förstås att den ska komma hem så snart som möjligt och jag känner mig lite som ett barn på julafton. Det kommer att bli en riktigt härlig cykelhöst.

Hur ser din cykelhöst ut? 


Kommentarer