Ny energi

Då var helgen till ända och en ny vecka står för dörren. Precis som förra måndagen känner jag mig lite helad och påfylld igen efter att ha varit utomhus en hel del samt ha kramats med nära och kära. Och energipåfyllningen kommer att behövas. Jag har en riktigt knökfull vecka framför mig igen.

På träningsfronten tänker jag att det får bli lite som det blir. Lyckas jag få in ett eller två pass på vardagarna så är det bra utifrån hur kalendern ser ut, jag sätter inga krav på mig själv alls där. Sedan längtar jag efter att få träna ordentligt igen till helgen och att jag under nästa vecka ska kunna komma in i lite mer vanliga rutiner igen. Jag längtar massor efter cykling - nu är det inte superlänge kvar tills min nya kommer - och sedan ska jag springa förstås. Jag är så nytänd på löpningen, vilket kanske märks här i bloggen?!

Hur ser din träningsvecka ut?

Kommentarer