Ett novemberlöfte till mig själv

Hej november, va härligt att du kommer! Tvärtemot många så störs jag inte nämnvärt av att dagarna blir allt kortare, men jag vet att jag påverkas ändå. Jag har sedan någon månad tillbaka varit duktig på att ta d-vitamintillskott dagligen och idag ska jag ge ett löfte till mig själv. 


Jag är redan bra på att ta tillvara på dagsljuset på helgerna, men jag kan bli betydligt bättre på det på vardagar. Därför lovar jag mig själv att under hela november prioritera detta så att jag om möjligt tar en nypa friskluft i samband med lunchen alla dagar då jag jobbar på mitt kontor.

Jag tjuvstartade mitt novemberlöfte redan i måndags, då det förvisso var oktober...

Det behöver inte vara någon lång promenad tänker jag men helst ska jag ta mig ut från industriområdet där vi har kontoret och till det lilla skogsområdet mot Lillsjön

Kommentarer

Hasse sa…
Pokémon Go! Gör underverk för lunchprommisarna... ;)
SARA BORG sa…
Aha, jag kanske måste ladda ner appen, Hasse. Syskonbarnen har tjatat men än så länge har jag stått emot :-)