Årets kortaste dag

Du har väl knappast missat det, att årets kortaste dag har passerat och att vi nu är på väg mot ljusare tider? Hur härligt är inte det?


En annan grej som är superhärlig är min totala julpepp. Jag hade ju en tanke om att jobba mindre den här veckan och träna mer men det har av olika anledningar totalfallerat. Det innebär att jag inte har kunnat varken tänka eller greja så mycket med något julrelaterat, men för att kompensera för det så kör jag rödpepp på instagram hela veckan under #bringitonsanta. Från och med i söndags lägger jag upp en bild om dagen där jag har något rött på mig. Tanken är att jag ska hålla i ända fram till julafton, snart där (!), om nu det röda i min garderob räcker till. Idag är det dagen före dagen för dopparedagen, wihooooooo!

Julrött, julgran och julörhängen. Nu är jag redo för julafton, bring it on santa!

Kommentarer