Dags för en "veckans"

Måndag och ny vecka. Inte vilken vecka som helst utan vi ska gå in i en ny månad också. För min del betyder det lite nytt på jobbfronten i och med att en av två personer som jag nyligen rekryterat till min avdelningen äntligen ska börja. Det kommer att kräva lite extra av mig inledningsvis men sedan är förstås tanken att det ska avlasta. Jag känner på mig att februari kommer att bli en riktigt bra månad och att det här blir en bra vecka!

Veckans träningsplaner

Den blir lite lurig att få till. Jag ska vara på resa nästan hela arbetsveckan och dagarna är så tight planerade att jag har svårt att se att jag får till det utan att tumma på nattsömnen, vilket jag inte är beredd att göra. Sömnen är högst prioriterad för min del. Som det ser ut nu får jag i första hand rikta in mig mot helgen och allt annat blir en bonus, men jag har i varje fall packat löparskor i resväskan just in case.

Veckans outfits

Jag har packat ett par svarta byxor i min resväska och har svarta jeans på mig. I väskan ligger bland annat också en röd blus och ett par ballerinaskor för en middagsgrej i morgon, en turkos stickad tröja, en svart blus och en vit spetströja.

Veckans känsla

Jag börjar den här veckan med förväntan. Jag ser fram emot två dagar tillsammans med vårt ekonomigäng och jag ser fram emot en halvdag med arbetsmiljöarbete i fokus, där jag hoppas få lika delar inspiration till nytt som en bekräftelse av att det jag redan tänkt och gjort är att vara på rätt väg.

Veckans (planerade) platser

Jag reserverar mig lite för med mitt jobb kan det ibland svänga lika snabbt som i bandy, men som det ser ut just nu har jag Västerås, Eskilstuna, Stockholm och Östersund inskrivet för arbetet. Just nu sitter jag på Arlanda med en kopp kaffe och väntar på vidare resa med buss om en liten stund.

Vad har du på agendan den här veckan?

Kommentarer

Vad fint med en vecka med förväntan, det är en bra känsla!