Let´s get this party started!

Nytt år och nya träningsmål! Är det inte härligt så säg? Jag är grymt pepp på vårens utmaningar och nu är träningen inför dessa officiellt igång. 


Historiskt sett har jag alltid köpt nya träningsskor för att markera att en träningsperiod startar, men i år känner jag inte att jag behöver det, inte ännu i varje fall. Däremot skulle det sitta fint med ett nytt underställ och så behöver jag nya, helsvarta tights. Det är liksom basen i min träningsgarderob. Sist jag sprang med Emma påpekade hon att det kanske var dags. Det visade sig att mina gamla favoriter börjar "ta slut" på rumpan, tyget är tunt, nött och stretchtrådarna sticker liksom ut.

Tillbaka till det där med löpning och underställ. Sara Rönne har tillsammans med Craft Sportswear dragit igång en januariutmaning. Ett löppass i veckan ska genomföras och så kan en vara med och tävla om schyssta grejor. Just den här veckan är det ett distanspass som gäller och i potten ligger hela tre underställ, gissa om jag vill vinna?! Häng på du också - let´s get this party started!

Psssst. Det här är ett helt osponsrat inlägg, jag råkar bara gilla underställ från Craft. Så pass att det till och med blev årets julklapp, då jag tidigt klickade hem fina grejor från deras Mix & Match-serie och gav till alla vuxna i familjen. 

Jag klädd för utomhusträning på vintern, närmast kroppen ett underställ från Craft Sportswear

Kommentarer

Jag tycker också att Craft är så himla bra!
SARA BORG sa…
Ida, ja, jag älskar deras underställ och deras cykelkollektioner!