Min helg

Regn och mildväder den senaste tiden är inte vad jag önskat mig men om det är något en fått lära sig så är det att inte hänga läpp i onödan över vädret, det är ändå inget jag kan påverka! Jag hade längtat en helg hemma och jag hade längtat längdskidor. Jag fick både och, även om skidåkningen inte riktigt blev som jag hade tänkt just pågrund av det isiga underlaget.

Smått och gott från min helg

  • Fredagsfyset med L. Jag sprang löpbandsintervaller. Det vet du som läser bloggen redan det mesta om.
  • Massor av soffmys till Vinterstudion. Så välbehövligt efter två rätt tuffa veckor och två nätter med på tok för lite sömn för den här tanten.
  • Längdskidor. Det blev fyra kilometer och strax under tjugo minuter, men som jag brukar säga, allt är bättre än inget.
  • Sista avsnitten av "The Fall" på Netflix. Snacka om överraskning när Wallander (den svenske skådespelaren Krister Henriksson alltså) dök upp på i slutet av den sista säsongen. 
  • Poddwalk med senaste avsnittet av Träningspodden. Älskar att Clara var med. 
  • Bästa semmelhänget med kiddosarna och deras mamma, efter skridskoåkning i Klanghallen. Du som följer mig på insta såg kanske det?!
  • Armhävningar. Jag kämpar fortfarande på med dem men har tappat motivationen lite under de senaste veckorna.

Kommentarer