Den här veckan ska jag...

Förra veckan startade jag måndagen med en "veckans" för att liksom sätta tonen för det som komma skulle, och jag gillar´t. Det blev väl inte exakt som jag hade tänkt, exempelvis sprang jag inga intervaller (jag sprang förresten knappt alls men det är en annan historia), men jag gillar att ha en plan och en tanke för hur jag vill ha min vecka. Därför gör jag det igen, här kommer den!

Den här veckan ska jag...

  • Hänga tre nätter i pappas lya i Stockholm medan jag jobbar och går på kurs.
  • Träna mer än förra veckan. Springa ett längre pass behövs och sedan så borde jag verkligen leta rätt på lite snö för annars är risken att jag helt glömt hur det går till att åka längdskidor när nu Stafettvasan ruskigt snart står för dörren (3 mars).
  • Klippa och färga håret. Det behövs. Min undercut är rätt så "flurig" (läs: fluffig) just nu.
  • Förhoppningsvis få in det första budet på min lägenhet, som nu ligger ute till försäljning. Spana gärna in bilderna på hemnet. Den ska visas första gången nu på onsdag. 
  • Fira min syster Elin som fyllde år i går och fira min L som fyller år i morgon.
  • Jobba i Sundsvall också innan det är dags att styra hemåt igen efter lite drygt en vecka på vift.
  • Fortsätta skriva på det där inlägget - Sara om tio år - jag har kommit så långt som till rubriken... Lite att ta tag i där alltså. 
  • Njuta av en helg på hemmaplan! Borta bra men hemma bäst. 

Kommentarer