Lazy sunday!

Vilken helg det här blev! Du som följer mig på instagram vet redan att jag var på vattnet mer eller mindre hela dagen igår, något som jag definitivt kommer att skriva ett eget inlägg om här i bloggen också. De som känt mig länge vet att jag har lätt för att få åk-/sjösjuka och dessutom varit väldigt vattenrädd, så för mig att vara en heldag på sjön och dessutom uppskatta det, förstår att det är ganska stort.

Om det var action igår så är det rena rama motsatsen idag. Det där med balans du vet. Vädret är på topp här i Stockholm och jag har ägnat dagen till att ta det så lugnt som möjligt. Vad sägs om morgonkaffe med bokläsning utomhus, lunch och poddlyssning fortfarande utomhus, och sedan eftermiddagskaffe och lite jobbrelaterad läsning om Kommunikation och förändringsarbete, också det under ett parasoll utomhus. En får ta tillvara på sådana här dagar med finväder tänker jag!

Kommentarer