Borta bra, hemma bäst!


Vi är hemma igen efter Sälen-veckan, men jag har fortfarande flera tips kvar att dela med mig av till dig som läser. Jag har inte sprungit särskilt mycket i fjällen förut så det jag tar med mig allra mest från veckan och sparar i minnesbanken är alla löpsteg över stenar, blötmyrar och fina stigar. Jag har redan tipsat om Östfjällsrundan och fler, lite längre turer, kommer inom de närmsta dagarna. Jag vet att många åker till Sälen i samband med Cykelvasan eller Vasastafetten, vilket vi också brukar göra, så kanske kommer tipsen till pass för dig då?!

Vi har packat och städat ur bilen, tvättmaskinen går varm här hemma, men hur än det är så stämmer det - borta bra, hemma bäst! 

Kommentarer

Elna sa…
Ja, hemma är verkligen bäst. Ibland ännu bättre när man varit borta! :)
SARA BORG sa…
Elna, du har så rätt! 😘