Kontraster


Från fjällöpning i söndags, via en fullspäckad arbetsvecka med bland annat Sundsvall igår och dagens Stockholmsjobb, till kommande helgs tjejmil! Jag sitter här på tåget, känner mig pepp och tycker att det ska bli ruskigt kul att springa på lördag, vilket ni gärna kan påminna mig om då när jag högst troligt drabbats av tävlingsångest och mest känner för att dra mig ur... Ida och jag pratade lite häromdagen om målsättningar inför loppet och det lär jag få tillfälle att återkomma kring, men det är rackarns svårt alltså. Jag kommer förövrigt inte ens ihåg vad jag sprang på förra året. Jag tycker att det är skönt att ha något att sikta mot, men bryr mig sedan inte nämnvärt om tider mer än precis efteråt. Jag kan inte ens mitt pers, men vet däremot vilket år det var så det är enkelt att kolla upp 😂

Kommentarer