Tummen upp för fredag!


Vad har du för helgplaner? Jag har inte hunnit tänka så mycket på helgen ännu så som vanligt blev det lite som en överraskning att inse att det redan är fredag. Ungefär det enda jag vet är att jag är superpepp på spring just nu, och inte alls särskilt pepp på cykling, så minst ett springigt inslag måste jag få till. Det får gärna vara av det lite mer äventyrliga slaget. Med det menar jag äventyr i sin enkelhet, alltså bara något som inte är min vanliga femkilometersslinga hemma. Två andra som har ett betydligt större springäventyr planerat är @sararonne och @strongday som är på väg till Kiruna nu för att riva av 11 mil på Kungsleden. Jag följer såklart på instastories för inspo - gör det du också!

Kommentarer

men åh ge mig lite av din träningsglädje!!!
SARA BORG sa…
Jag delar gärna med mig Frida! :-)