Vilken vecka!


Hej! Jag har varit på vift i veckan och varken träningen eller bloggen har fått speciellt stort utrymme, men nu är jag tillbaka.
Det känns verkligen att det börjar dra igång på riktigt igen, fler och fler kommer tillbaka från sina semestrar och är taggade på höstens utmaningar och spännande projekt - det är kul! Även om det inte har blivit så mycket regelrätt träning de senaste dagarna så har jag i varje fall hängt i med jobbets uppochhoppa-tips, som i måndags var att samla steg, i tisdags gå i trappor, sedan ta en cykeltur, anmäl dig till ett motionslopp och så idag, stå upp. Du som följer mig på instagram har kanske sett mina instastories?! För mig som annars är ganska bekväm av mig och gärna tar den enkla vägen så har detta varit superbra, jag har anammat allt utom möjligen dagens tips om att stå upp mer än vanligt, för dagen har ju knappt börjat än. Nu väntar jobb och sedan helg med bland annat kräftskiva! Vad har du för planer?

Kommentarer