Hur gick det med veckans?

Från fredagens lunchlöpning

God morgon måndag och full fart in i en ny vecka! För min del vankas snart semester - ja, jag kommer nog tjata om i några dagar nu - men lite jobb ska det väl hinnas med dessförinnan och även träning såklart. Jag är igång bra igen efter att ha känt mig lite låg på energi förra helgen, så jag gör ett nytt försök med att planera upp dagarna fram till resan i varje fall. Väl framme på Rhodos vet jag inte riktigt vad jag kommer att ha för möjligheter men jag hoppas på löpning, gymstyrka och simning. Det får dock styras helt av dagsform och lust, så träningsplaneringen tar då ett litet uppehåll tills dess att jag är hemma igen och tillbaka i mina vanliga rutiner. Kan det förresten kanske vara så att vi närmar oss den första snön snart också? Det vore lite häftigt att få komma hem till det och på riktigt få börja längta vinterträning och längdskidor. 

Förra veckans träning:

Mån: Yoga 15 minuter
Tis: VILA (jobbresa)
Ons: VILA (jobbresa)
Tors: Promenad
Fre: Lunchlogg 33:49min, 5.20km, 6:30min/km
Lör: Distanslöpning 1:02:19h, 10km, 6:13min/km
Sön: MTB 45min

Träningsplan denna vecka:

Mån: Intervallöpning
Tis: VILA
Ons: MTB 45min och/eller styrka
Tors: Lunchjogg 30min
Fre: SEMESTER
Lör: SEMESTER
Sön: SEMESTER

Kommentarer