Jag räknar ner, snart dags för semester!

Från en helt annan semester, hösten 2011

Ni som har hängt med här ett tag vet hur mycket jag älskar att vara "ofta-ledig", ett koncept som passar mig betydligt bättre än den traditionella lång-ledigheten. För några år sedan landade jag i hur mitt drömsemesterår behöver se ut för att jag ska må bra (klicka på länken om du är nyfiken på att läsa mer om det), och sedan dess försöker jag så gott det går att styra i kalendern så att det fungerar. Det innebär att jag just nu som bäst räknar ner inför min höstsemester! Om bara några dagar drar vi mot varmare breddgrader för att koppla av, läsa/lyssna på böcker, träna och äta gott.  Och sedan, när vi kommer hem, tänk att då är det mindre än två månader kvar till jul och nästa ledighet, hur härligt är inte det?!

Kommentarer