Nöp en mil på morgonkvisten

Happy morningrun!

Jomen visst vettu sörru, idag fick jag tummen ur och såg till att nypa mig några solstrålar direkt från morgonen. Jag är vanligen ingen superpigg och morgontränande människa men inför idag hade jag laddat för en dag i TV-soffan, hallå det är ju Vinterstudion, så för att inte känna att hela den lediga lördagen gått åt när mörkret kommer krypande så tog jag mig i kragen. Lite kaffe och slösurf i underställ bara innan jag klädde på mig och stack ut. Det var klart och kallgrader, sakta men säkert steg solen upp på himlen och det blev en riktigt fin timme. Med knarrande is och snö under skorna var dubbat helt rätt på fötterna idag för att slippa springa och spänna sig i onödan. Dagarna må vara korta nu i slutet på november men rackarns vilket fint väder vi haft av och till den här veckan!

Kommentarer