Förra veckans träning

Två pass ihop med sambon blidde det!

Jag tränar oftast för mig själv. Jag tycker om det och jag behöver den egentiden. Det är när jag motionerar efter jobbet som jag tömmer huvudet och ställer om från work-mode till fritid. Motionen är min on-off-knapp och den är viktigt för mig. Men såklart tycker jag om att träna med andra också, speciellt på helgen. Ett långpass löpning tillsammans med vännen Ida, eller varför inte längdskidor med sambon, det är fina fisken. I helgen tränade vi faktiskt tillsammans, Lars och jag, både lördag och söndag. 

Förra veckans träning

Mån: Lunchcykel MTB 45 min, snittpuls 131
Tis: VILA
Ons: Morgonjogg 26:45min, 3.84km, 6:58min/km
Tors: VILA
Fre: VILA
Lör: Längdskidor 26:18min, 5.08km snittpuls 162 + Löpning 28:23min, 4.31km, 6:34min/km, snittpuls 160
Sön: Längdskidor 53:06min, 10.04km, snittpuls 157

Det känns riktigt härligt att vara igång med längdskidåkningen nu och jag längtar redan efter nästa pass! Vad har du planerat för träning den här veckan?


Kommentarer

Pia Widlund sa…
Igår blev det 6km på löpbandet, ikväll, styrka, imorgon en mil och på lördag simning. Sen kom julen....
SARA BORG sa…
Önskar dig en riktigt god jul, Pia!