Jobbat som en gnu och inte tränat...

Glada peppisar!

Hej! Jag har varit frånvarande hela veckan, jag vet, men jag lever. Jag har jobbat som en gnu och flängt land och rike runt i bilen. Det har inte blivit så mycket tid över varken för träning eller blogg, men så kan det vara ibland. Förresten, följ mig på instastories om du tycker att det är spännande att se mer från min vardag med jobb och det vanliga livet som inte har med träning att göra. 

Igår flaxade jag ut redan strax före 13 och så laddade jag energi resten av dagen och kvällen tillsammans med mina favoritkillar. Jag är verkligen lyckligt lottad som får ha så fina kiddosar i min närhet. En spännande reflektion som jag gjorde på kvällen var att jag lätt kashat in drygt 15 000 steg trots att jag inte tränat. En helt vanlig dag i mitt liv får jag kämpa för att komma över 10 000 även om jag springer en halvtimme efter jobbet... Det kan vara värt att tänka på om du som läser är hemma-förälder med dåligt samvete för att träningen inte blir av. Den vardag du lever i gör förmodligen att du rör dig massor ändå och vardagsmotion gör guld för hälsan!

Pepparkaksbagare


Kommentarer

Anonym sa…
Världens bästa killar hos en av favvomostrarna❤️❤️❤️/mamma (momma)
SARA BORG sa…
Verkligen världens bästa kiddos <3