Nystart, nu flyttar bloggen!


Tjohooo hörrni, äntligen börjar det bli så pass klart att jag kan berätta att bloggen flyttar. Det är fortfarande en del fix och trix för att få allt att se bra ut, gamla inlägg med bilder som hamnar lite knasigt till och så, men du är varmt välkommen att följa med mig över till saraborg.sherides.se från och med nu.

Massor har hänt i mitt liv efter jul och redan här kände jag att jag behövde ta en paus och landa lite i det nya livet. Jag har känt ett behov av att skriva, jag har alltid varit en person som skrivit mig ur kriser och jobbiga tider, men bloggen har inte varit rätt forum för det så jag har låtit den och mina övriga sociala kanaler vila lite. Jag har behövt både ställa om och starta om, och nu är det äntligen dags - jag är så peppad!

Hur det blev såhär med bloggflytt och så och vad det egentligen är för plattform jag har landat på, det kommer jag såklart berätta mer om längre fram. Jag har massor av andra saker också som liksom legat och bubblat i väntan på det nya, vad sägs om en liten rapport från simmarveckan på Fuerteventura, det bästa med att fylla 37, den där årskrönikan från 2017 som aldrig blev av när min pappa gick bort, träningsplaner för 2018 och så funderar jag lite över varför så många kvinnor har milen som sitt nyårslöfte. Jag har förresten en STOR nyhet till, förutom att bloggen flyttar, men den tar vi lite senare. Först tänkte jag att det är på sin plats att jag presenterar mig själv lite på den nya plattformen så häng med dit genast!

Kommentarer