Rapport: Novembervisionen

Jahapp, i dag är det den sista november och därför dags för månadsrapporten. Vad var det nu jag hade tänkt mej och hur har det gått?

- Köra minst 15 styrkepass (dvs i snitt varannan dag)
Trots att nästan två veckor försvann på grund av en förkylning kan jag summera antalet pass till 9 stycken. Wow, mycket bättre än jag trodde för bara nån minut sen.

- Springa utomhus minst 1 gång/vecka
Hmm, bara 2 pass på hela månaden...

- Löpbandsintervaller 1 gång/vecka
Ännu sämre... bara en enda gång

- Komplettera löpning med annan cardio, t.ex. cykel, crosstrainer, hopprep, roddmaskin
Här var det uppåt igen. Massor av cykel, hopprep, rodd, promenader och även nåt enstaka pass på crosstrainern har det blivit.

Summa summarum, lite upp lite ner men på det stora hela är jag ganska nöjd ändå med det jag fått till med tanke på förkylningsperioden.

Vill du läsa hela inlägget jag skrev inför novembervisionen klicka här!

Kommentarer